Looking For Anything Specific?

לינוי אשרם תרגיל / תרגיל החישוק של לינוי אשרם במוקדמות גביע העולם באיטליה Youtube - לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.

לינוי אשרם תרגיל / תר×'יל ×"חישוק של לינוי אשרם ×'מוק×"מות ×'×'×™×¢ ×"עולם ×'איטלי×" Youtube - לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט.. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250 מעריב לפני 3 ימים מבזקים חדשות מתפרצות לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות.

Qr6yafblqhigxm
Qr6yafblqhigxm from ynet-images1.yit.co.il
לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה.

לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית.

הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. הישראלית מדהימה את כולם בטוקיו, מדורגת לפני התאומות אברינה, השליטות של ענף ההתעמלות האמנותית, אחרי שקיבלה את הציונים הגבוהים ביותר במכשירי החישוק, כדור ואלות, ניפקה תרגיל טוב גם בסרט, והבטיחה מדליה רביעית לישראל. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול.

לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק.

Vx Bm9 T15mf8m
Vx Bm9 T15mf8m from www.davar1.co.il
היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250 מעריב לפני 3 ימים מבזקים חדשות מתפרצות

לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם.

לינוי אשרם קיבלה הערב בבאקו פרס מיוחד על ציון גבוה בביצוע תרגיל הכדור במוקדמות בתחרות גביע העולם בבאקו אתמול. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם.

לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית.

An47yakcnqzuhm
An47yakcnqzuhm from ynet-images1.yit.co.il
היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם קיבלה הערב בבאקו פרס מיוחד על ציון גבוה בביצוע תרגיל הכדור במוקדמות בתחרות גביע העולם בבאקו אתמול. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. לינוי אשרם עם תרגיל הכדור עליו קיבלה ניקוד של 28.300 וכרגע היא מובילה את התחרות צילום: שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה.

תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן.

לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250 מעריב לפני 3 ימים מבזקים חדשות מתפרצות לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה.

Posting Komentar

0 Komentar